Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
link do e-BOK: https://e-bok.arn.nysa.pl
Agencja Rozwoju Nysy Sp. z o.o. mając na uwadze stałe podnoszenie jakości świadczonych usług uruchomiła eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
System eBOK jest platformą internetową, która poprzez internetowy system zgłoszeniowy usprawni i ułatwi Państwu kontakt z pracownikami ARN Sp. z o.o. oraz zapewni szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta nieprzerwanie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu daje możliwość sprawdzenia m.in. historii finansowej, wysokości opłat, sald płatników, informacji o stanie liczników oraz rozliczeń mediów. Z eBOK mogą Państwo korzystać zarówno z wykorzystaniem komputera stacjonarnego, jak i urządzeń mobilnych (np. smartfon, tablet).
Szczegółowe informacje dotyczące zasad logowania i sposobu korzystania dostępne są u pracowników Spółki pod numerami telefonów kontakt.
Zapraszamy do darmowego korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta https://e-bok.arn.nysa.pl
Uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta zostało zrealizowane w ramach projektu pn. „Świadczenie e-usług w obszarze mieszkalnictwa i rekreacji przez Agencję Rozwoju Nysy Sp. z o.o. w Gminie Nysa” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020.